Facebook Kini Membenarkan Beberapa Iklan Cryptocurrency & Bull; Live Bitcoin News

Facebook Kini Membenarkan Beberapa Iklan Cryptocurrency

Facebook sedang berubah sedikit apabila ia berkaitan dengan iklan cryptocurrency. Gergasi media sosial telah mengharamkan semua iklan tersebut pada bulan Januari tetapi kini telah membalikkan keputusan itu ke tahap ijazah.


Beberapa berita utama melanda ruang cryptocurrency hanya dalam masa yang singkat. Facebook, juggernaut media sosial, memutuskan untuk mengubah fikirannya apabila ia berkaitan dengan iklan cryptocurrency. Walau bagaimanapun, ini bukan pembalikan sepenuhnya kerana beberapa bentuk pengiklanan masih dilarang.

Menurunkan Boom

Ia kembali pada bulan Januari ketika Facebook bergabung dengan orang-orang seperti Google dan Twitter dalam mengharamkan iklan cryptocurrency. Walaupun tindakan itu dicat sebagai satu cara untuk melindungi pengguna, realitinya adalah bahawa ia mungkin dilakukan untuk melindungi platform media sosial daripada didakwa.

Separuh kedua tahun 2017 adalah liar seperti Bitcoin dan mata wang kriptografi lain yang terus meningkat, memecahkan satu tahap yang tinggi sepanjang masa. Bilangan ICO meletup, dan orang ramai sedang mencari wang tunai.

Walau bagaimanapun, tidak semua projek yang datang bersama adalah pelaburan yang bijak, dan peratusan besar pemula tidak sampai ke garisan penamat. Ini meninggalkan pelabur yang memegang beg itu. Kicker adalah bahawa jika projek ternyata menjadi penipuan, maka syarikat yang menunjukkan iklan projek mungkin dapat dipertanggungjawabkan untuk kerugian yang ditanggung. Walaupun hasil pertengkaran undang-undang sebenarnya akan di udara, Google, Twitter, dan Facebook memutuskan untuk memainkannya dengan selamat dan menghalang iklan cryptocurrency.

Kursus Menukar

Walau bagaimanapun, ruang cryptocurrency adalah satu yang kaya. Sebanyak 517 ICO telah dilancarkan pada tahun 2018, dengan pendapatan sebanyak $ 11,754,224,088. Maka ada hakikat bahawa jumlah topi pasaran untuk semua cryptocurrency hanya sekitar $ 250 bilion. Itulah banyak moolah.

Nampaknya Facebook ingin mendapatkan sebilangan pai hasil cryptocurrency itu. Platform media sosial sekarang akan membolehkan pengiklanan dari entiti yang telah diluluskan sebelum dan melalui prosedur permohonan yang menyeluruh.

Mereka yang ingin mengiklan di platform perlu menunjukkan "lesen yang mereka perolehi, sama ada mereka didagangkan di bursa saham awam dan latar belakang awam lain yang berkaitan dengan perniagaan mereka." Terdapat penangkapan terhadap semua ini, walaupun. Pilihan ICO dan binari masih diharamkan daripada pengiklanan. Pertukaran, dompet dan perkhidmatan lain baik-baik saja.

Facebook ternyata agak senang menambah aliran pendapatan yang lain. Walaupun bilangan pengguna telah berkembang, remaja telah meninggalkan platform berbondong-bondong untuk laman-laman lain, seperti Snapchat dan YouTube, yang tidak baik untuk perkembangan masa depan.

Sekarang bahawa Facebook telah melompat kembali ke dalam iklan cryptocurrency, ia akan menjadi menarik untuk melihat jika Google dan Twitter mengikutinya.

Mengapa anda fikir Facebook kini membenarkan iklan cryptocurrency? Beri tahu kami dalam ulasan di bawah.


Imej dari Shutterstock.

Tonton video itu: TAI LOPEZ CONSPIRACY

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: